مایکروویو 56 لیتری ال جی مدل MS5696HIT

  • يخ زداييدارد
  • پخت ترکيبيدارد
  • گريلدارد
  • ظرفيت56 لیتر
به دلیل زندگی مدرن امروزی بیشتر مردم از غذا‌هایی استفاده می کنند که زمان کمتری به پخت نسبت به غذا‌های دیگر داشته باشد به همین منظور استفاده از مایکروویو بیشتر رواج پیدا می‌کند. مایکروویو ال جی با کارایی‌ها و قابلیت‌های بروز خود می‌تواند بهترین گزینه خرید یک مایکروویو خوب باشد
نقد و بررسیویژگی‌های فنیدیدگاه‌های کاربران

مشخصات و قیمت مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT

مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT پختن غذا را برای شما آسان و لذت بخش می‌کند. با پیشرفت جهان و زیاد شدن مشغله‌های انسان‌ها فرصت بعضی کارها از انسان گرفته شده است. کمتر کسی دیگر مثل گذشته وقت برای لباس شستن، ظرف شستن و آشپزی کردن دارد. بخاطر تایم محدود انسان‌ها برای آشپزی، غذا درست کردن به روش سنتی جای خود را به آشپزی مدرن داده است. امروزه ابزارهای بسیاری تولید می‌شود که کارها را برای ما بسیار آسان‌تر از گذشته کرده‌اند. یکی از این ابزارها که وجود آن در هر خانه‌ای لازم است مایکروویو می‌باشد.

نکات کلیدی در مورد مایکروفر :

شما می توانید در دسته بندی مایکرو فر در سایت بانه ویترین ( معتبر ترین سایت خرید از بانه ) در زمینه موارد زیر اطلاعات دقیقی به دست بیاورید: کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این خرید انواع مایکروفر هستند. به کمک این دستگاه حجم زیادی از تایم آشپزی کم و برای انجام کارهای دیگر ذخیره می‌شود. مایکروویو MS5696HIT یکی از ابزارها و دستیارهایی است که شما می‌توانید به کمک آن تنوع غذایی ویژه‌ای برای خودتان ایجاد کنید. در اینجا به معرفی این دستگاه می‌پردازیم.

نمای جلو در مایکروویو 56 لیتری ال جی مدل MS5696HIT

چگونه با خرید مایکروویو MS5696HIT ال جی مهمانان خود را تحت تاثیر قرار دهیم؟

زیبایی این مایکروویو ال جی ظاهر بهتری به آشپزخانه‌ی شما می‌بخشد. بدنه‌ی آن از استیل مشکی رنگی ساخته شده که در کنار دیگر وسایلتان جلوه‌ای ویژه به آشپزخانه می‌دهد. و همچنین بدنه‌ی آن ضد خش و بسیار باکیفیت است. درب این دستگاه نیز از شیشه‌ی مشکی رنگ ساخته شده است که به سمت چپ باز می‌شود. ابعاد این دستگاه طوری طراحی شده که برای فضاهای کوچک هم مناسب باشد. ارتفاع: 34.5 سانتی‌متر عرض: 60.5 سانتی‌متر عمق: 50 سانتی‌متر بر روی قسمت جلویی و در کنار درب مایکروویو ال جی MS5696 صفحه‌ای لمسی قرار دارد که می‌توانید به وسیله‌ی آن عملکرد دستگاه را تنظیم کنید. در بالای دکمه‌های لمسی، صفحه‌ی LED قرار گرفته که دما و زمان پخت روی آن نمایش داده می‌شود. همچنین برای ایمنی بیشتر دستگاه، پایه‌هایی در زیر بدنه‌ی آن قرار دارد که مانع لغزش دستگاه می‌شود.

این مایکروویو با چه توانی کار خود را انجام می‌دهد؟

این دستگاه ال جی با توان مصرفی 1200 وات غذاهای شما را آماده می‌کند، گرم نگه‌ می‌دارد و گریل می‌کند. این دستگاه مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT با وجود توان بالایی که برای پخت غذا دارد، بسیار کم مصرف است و انرژی کمتری نسبت به بقیه مایکروویوها مصرف می‌کند.

ظرفیت مخزن مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT چقدر است؟

یکی از مزیت‌های قابل توجه‌ی این دستگاه، ظرفیت بالای آن با توجه به ابعاد کوچکش است. ظرفیت این دستگاه 56 لیتر است و علاوه بر اینکه نیاز خانواده‌های کم جمعیت را برطرف می‌کند برای خانواده‌های پر جمعیت نیز گزینه‌ی مناسبی است.

چه مزیت‌هایی مایکروویو 5696 ال جی را از دیگر مایکروویوها متمایز کرده است؟

شرکت ال جی همیشه به کیفیت و تکنولوژی موجود بروز در محصولاتش شناخته می‌شود. در اینجا به چند ویژگی برجسته‌ی این دستگاه می‌پردازیم.

1- تکنولوژی Smart Inverter

این فناوری اختصاصی ال جی است که در اکثر محصولاتش گنجانده شده است. وجود اسمارت اینورتر باعث کم مصرف بودن دستگاه مورد نظر می‌شود و مشکلات اقتصادی و زیست محیطی را کاهش می‌دهد. فناوری هوشمند موجود در این دستگاه با کنترل کردن عوامل گوناگون، میزان دما و توان مورد نیاز برای پخت را کنترل می‌کند؛ این کار باعث می‌شود غذاهای مختلف به بهترین شکل و به اندازه‌ی مناسب در این دستگاه بپزند.

 گرم کردن هوشمند مایکروویو 56 لیتری ال جی مدل MS5696HIT

2- فناوری Even Heating

این فناوری باعث می‌شود غذا یا مایعات موجود در یک ظرف به طور کاملا یکنواخت گرم شوند و درهمه جای ظرف دمای یکسان وجود داشته باشد.

3- پخت سریع

این ویژگی در مایکروویو MS5696HIT باعث می‌شود در زمانی که وقت کافی وجود ندارد، غذاها خیلی زودتر پخته شوند. وجود این مزیت باعث صرفه جویی در زمان و انرژی ‌می‌شود.

4- عملکرد پایدار

این ویژگی باعث می‌شود دستگاه در نوسانات برق هم کار خود را انجام دهد؛ و تا ولتاژ 300 هم جایی برای نگرانی کار این دستگاه نباشد.

این مایکروویو ال جی در چه مواردی به ما کمک می‌کند؟

اگر شما به دنبال تنوع در برنامه‌ی غذایی خود هستید، خرید مایکروویو MS5696 می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند. به کمک مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT شما علاوه بر گرم کردن غذاها، می‌توانید به کمک آن گوشت و سبزیجات را کباب کنید، نوشیدنی گرم کنید، درست کردن کیک و شیرینی را امتحان کنید، می‌توانید غذاها را گریل کنید و از خوردن آن‌‍‍‏‌ها لذت ببرید و حتی به کمک این دستگاه ماست خانگی داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید. یکی دیگر از کارهایی که به کمک این دستگاه می‌شود انجام داد، یخ زدایی از مواد غذایی است. یخ زدایی در این مایکروویو ال جی به طور یکنواخت انجام می‌گیرد و یخ گوشت یا نان به طور یکسان در همه نقاط از بین می‌رود.

یخ زدایی در مایکروویو 56 لیتری ال جی مدل MS5696HIT

در فضای داخلی مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT چه چیزهایی وجود دارد؟

فضای داخلی هر مایکروویو از مهم‌ترین قسمت‌های آن است. در داخل مخزن این مایکروویو 3 لامپ کم مصرف قرار دارد تا بتوانید در هر لحظه وضعیت غذا را چک کنید. سینی پیرکس نسبتا بزرگی در کف این دستگاه و بر روی چند لاستیک قرار دارد تا حرکت آن راحت‌تر انجام شود و ظرف غذا بهتر روی آن قرار بگیرد. این سینی محرک است و اگر آلوده شود به راحتی قابل شست و شو است. پوشش بدنه‌ی داخلی مخزن در مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT از زئولیت است. این پوشش ضد باکتری و آلودگی است و به راحتی تمیز می‌شود. درب شیشه‌ای این دستگاه به وسیله‌ی دکمه‌ای لمسی باز می‌شود و دسته‌ای مخفی در زیر در قرار دارد تا به زیبایی و سادگی دستگاه ایرادی وارد نشود.

 رسوب زدایی مایکروویو 56 لیتری ال جی مدل MS5696HIT

دکمه‌های لمسی روی دستگاه برای چه کارهایی استفاده می‌شود؟

دکمه‌هایی که شامل اعداد 0 تا 9 هستند در مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT برای تنظیم زمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. 1- بعد از تعیین دما با لمس کردن گزینه‌ی ” START ” دستگاه شروع به کار می‌کند. 2- اگر قبل از تمام شدن مدت زمانی که برای دستگاه تعیین کرده بودید، خواستید آن را متوقف کنید از گزینه‌ی ” STOP ” استفاده کنید. 3- اگر برای پخت غذا عجله دارید و تازه مواد اولیه را از یخچال درآوردید می‌توانید با لمس گزینه‌ی ” Defrost ” در تایم خیلی کوتاه از آن مواد یخ زدایی کنید. 4- اگر می‌خواهید دستگاه به طور هوشمند با توجه به نوع و اندازه‌ی غذا شروع به کار کند گزینه‌ی ” Sensor cook ” برای شما بسیار مناسب است. 5- اگر نیاز دارید بدون تنظیم زمان مواد غذایی که یخ زده است را گرم کنید از گزینه‌ی ” Sensor reheat ” استفاده کنید. 6- گزینه‌ی ” Popcorn ” برای زمانی که می‌خواهید کنار اعضای خانواده فیلم ببنید و در کنار آن به پاپ کورن نیاز دارید بسیار کار آمد است. 7- با لمس گزینه‌ی ” Power Level ” قدرت دستگاه رو برای غذای مورد نظرتان انتخاب کنید. شما با در اختیار داشتن این دستگاه از امکانات زیاد و متنوعی برخوردار می‌شوید. علاوه بر این مزایا و امکانات مختلف و تنوع غذایی، قیمت مایکروویو ال جی مدل MS5696HIT هم برای تازه عروس‌ها و هم برای بقیه خانواده‌ها بسیار مناسب است.
  • گریل مواد غذایی
  • قابلیت یخ زدایی
  • ظرفیت 56 لیتر
  • ندارد
طراحی
امکانات
کارایی
ارزش خرید نسبت به قیمت

توضیحات تکمیلی

وزن 4000 گرم
سایر مشخصات
  • اقلام همراه دفترچه راهنما
  • قابليت تنظيم زمان
  • امکانات دیگر قفل ایمنی کودک، شروع سریع، اینورتر هوشمند، ضد باکتری
  • صفحه نمايش
مشخصات فني
  • قابليت مايکروويو
  • برنامه پخت 40
  • جوجه گردان
  • يخ زدايي
  • توان پخت ترکيبي 1200
  • پخت ترکيبي
  • توان مايکروويو 1200 وات
  • گريل
  • کانوکشن
  • توان گريل 1200 وات
مشخصات فنی
  • ظرفيت 56 لیتر
اطلاعات ساخت
  • مدل MS5696HIT
  • تحت لیسانس کره
  • ساخت کره
  • شرکت سازنده الجی
  • رنگ های موجود Black
مشخصات کلی
  • وزن 14/8
  • ابعاد 606*344*503

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایکروویو 56 لیتری ال جی مدل MS5696HIT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین اصالت کالاتضمین اصالت کالا
۷ روز ضمانت بازگشت۷ روز ضمانت بازگشت
پرداخت در محلپرداخت در محل
پشتیبانی ۲۴ ساعتهپشتیبانی ۲۴ ساعته
تحویل اکسپرستحویل اکسپرس