کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK

  • نوع ساختارپنلی Wall-mount
  • گاز مبردR410A
  • نوع کمپرسورروتاری
  • نوع کاربریسرمایش و گرمایش
  • کلاس آب و هواییT3
  • اینورترندارد
  • برق ورودیتک فاز
  • کلاس مقاومت IPIP24
  • کابل و لوله مسیدارد
  • قطعات / مونتاژکره / چین

ظاهر بسیار زیبا و مناسب کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK در کنار کارآمدی بالا در انجام عملکردهای سرد سازی و گرم سازی این محصول را کالایی ایده‌آل برای خانه شما نشان می‌دهد. کندانسور ضد زنگ و ضد فرسایش این محصول همراه با کمپرسور قدرتمند که از طول عمر زیادی برخوردار است، کارایی و راندمان دستگاه را افزایش می‌دهند. پره‌های قدرتمند در پرتاب باد و حالت‌های کارآمد دستگاه برای انجام فعالیت‌های سرمایشی و گرمایشی از پوینت‌های مثبت این محصول می‌باشند. فیلتراسیون قوی و قابلیت تمیز کردن خودکار یونیت، بر مزیت‌های دستگاه می‌افزاید. با توجه به همه این موارد محصول یاد شده گزینه مناسب برای انتخاب و خرید شما می‌باشد

سامسونگ ARTQHQGWK120001800024000
نقد و بررسیویژگی‌های فنیدیدگاه‌های کاربران

کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK

امروزه استفاده از کولرهای گازی به منظور خنک سازی و گرم سازی واحدهای مسکونی و تجاری، بسیار پررنگ می‌باشد. از این رو کولرهای گازی و انواع اسپلیت‌ها به خوبی جای خود را در میان اقشار مختلف جامعه پیدا کرده‌اند. کولرهای گازی برند سامسونگ به موجب تنوع بالا و کیفیت بی‌نظیری که دارند، بیشتر از سایر مدل‌های دیگر برندها مورد توجه قرار گرفته‌اند. کمپانی سامسونگ سال‌های زیادی است که در عرصه تولیدات الکترونیکی به طور مداوم فعالیت مثبت داشته است. ایت کمپانی با بهره گیری از مهندسین حرفه‌ای و طراحان زبردست، به یکی از ابر قدرت‌های تولیدی در سطح جهانی تبدیل شده است. یکی از برترین تولیدات این کمپانی، کولرهای گازی و اسپلیت‌های بسیار کارآمد این برند مانند کولر گازی بوراکای سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK می‌باشد.

قیمت کولرهای گازی سامسونگ بسته به مدل و ظرفیت آن‌ها متفاوت می‌باشد. کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK از تولیدات جدید و عالی کمپانی سامسونگ است که در ظرفیت‌های متنوع تولید و روانه بازارهای جهانی شده است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK

نقد و بررسی کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK

در طراحی کولرهای گازی سامسونگ قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای نهفته است که آن‌ها را از تولیدات رقبای خود متمایز می‌سازد. کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK با بهره گیری از کمپرسور روتاری عملکردی قدرتمند و پرسرعتی را ارائه می‌دهد. کمپرسور روتاری تروپیکال نقطه قوت این دستگاه به شمار می‌آید. موتور این محصول مناسب برای کارکرد در نواحی آب و هوایی T3 طراحی شده است. این محصول با ظرفیت‌های 12000 و 18000 و 24000 موجود می‌باشد. به کارگیری فناوری اینورتر و حالت‌های گوناگون مدیریت انرژی از آیتم‌های مهم در عملکرد بهینه این محصول می‌باشند.

وجود سیستم اتوماتیک تمیز کننده پنل و انجام فیلتراسیون پرقدرت از شاخصه‌های بارز این کولرها به حساب می‌آیند. این محصول به صورت دو جانبه در فصل‌های سرد و گرم سال قابل استفاده است. همچنین کولر گازی سامسونگ ARTQHQGWK به سیستم محافظ نوسانات برق مجهز بوده و از این رو امنیت کاملی را دارا می‌باشد. رادیات طلایی نیز در عملکرد و طول عمر مفید این دستگاه نقش بسزایی دارد.

 

ظرفیت و عملکرد کولر گازی بوراکای ART24QHQGWK

کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK کارکردی دو جانبه دارد. به عبارتی هم فرایند سرمایشی را برای فصل‌های گرم دارد و هم از فرایند گرمایشی برای فصل‌های سرد سال پشتیبانی می‌کند. این مدل از کولر گازی در ظرفیت‌های متنوع، جهت بهره گیری در محیط‌هایی با مساحت‌های مختلف تولید شده است. این محصول از ظرفیت 12000 برخوردار است، این ظرفیت برای استفاده در مکان‌هایی با متراژ پایین مثل اتاق خواب یا مغازه‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشد. کولر گازی سامسونگ با ظرفیت 12000 عملکردی سریع و بهینه دارد و کولر گازی 18000 سامسونگ نیز با بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا و مجهز به قابلیت‌های پیشرفته، در محیط‌هایی با متراژ 30 تا 60 متر مربع عملکردی عالی را ارائه می‌دهد.

همچنین برای مکان‌هایی با مقیاس بیشتر، 60 تا 90 متر مربع ظرفیت 24000 این مدل از اسپلیت دیواری غوغا به پا می‌کند. این مدل از کولر گازی با بهره گیری از کمپرسور روتاری تروپیکال و قدرت‌های بسیار کارآمد و گوناگون، عملکرد سرمایشی و گرمایشی بسیار قوی در محیط‌هایی با مساحت‌های متنوع دارد.

قیمت کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK

کمپرسور روتاری تروپیکال در کولر گازی سامسونگ Boracay

کولر گازی دستگاهی سرمایشی و گرمایشی است که با انبساط و انقباض گاز مبرد چرخه‌های مربوطه را به پیش می‌برد. هر یک از این چرخه‌‌ها در داخل کمپرسور و توسط آن انجام می‌پذیرد؛ از این رو باید کمپرسور به کار رفته در دستگاه از قدرت بسیار زیاد و قابلیت‌های بالایی برخوردار باشد. از این رو در کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK از کمپرسور روتاری مجهز به فناوری تروپیکال استفاده می‌شود. طراحی موتورها براساس ناحیه آب و هوایی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند، انجام می‌شود، کمپرسور این دستگاه برای نواحی T3 طراحی شده است.

کمپرسور روتاری گاز را از دریچه‌های ورودی به داخل محفظه سیلندر مانند می‌مکد و بعد با چرخش 360 درجه‌ای تیغه‌ها، گاز مبرد را فشرده و منبسط کرده و به مایع تبدیل می‌کند، در نهایت گاز فشرده شده توسط پره‌های تیغه‌ها به داخل لوله‌ها هدایت می‌شود. این نوع از کمپرسورها به موجب عدم اتلاف انرژی در شیر تخلیه بازدهی بیشتر نسبت به سایر موتورها دارند. همچنین حجم کمتری داشته و به علت به کارگیری قطعات کمتر، لرزش کمتر و درنتیجه صدای پایین‌تری ایجاد می‌کند. به موجب بهره‌گیری از قابلیت تروپیکال در این کمپرسور علاوه بر افزایش انرژی موتور، امکان نصب فناوری اینورتر نیز روی موتور فراهم می‌آید.

 

اینورتر هشت قطبی اسپلیت سامسونگ بوراکای

در کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK به علت پشتیبانی از قابلیت تروپیکال، امکان استفاده از فناوری اینورتر نیز برای آن فراهم می‌شود. به علت وجود اینورتر در این محصول میزان مصرف انرژی به میزان چشم گیری کاهش می‌یابد. سیستم اینورتر با قدرت کنترل و مدیریت بالاتر مانع از استارت زدن‌های مکرر کمپرسور می‌شود، بیشترین میزان انرژی مصرفی کولر گازی صرف همین استارت زدن‌های پی در پی می‌شود. بنابراین کولر گازی سامسونگ Boracay T3 این میزان از انرژی را صرفه جویی می‌کند.

این فناوری موجب می‌شود، موتور کولر گازی بوراکای سامسونگ  همیشه در حالت آماده باش، برای کار خود باشد، به عبارتی موتور خاموش نمی‌شود، تنها به حالت استراحت و دور کند می‌رود. این فناوری خود در موتور به کار می‌‎رود، اما در یونیت داخلی یک سنسور حساس به دما دارد که در صورت افت دمای مطلوب به کمپرسور شک وارد کرده و از حالت خواب بیرون می‌آورد و دوباره جریان از سر گرفته می‌شود. به این ترتیب میزان مصرف انرژی به شدت کاهش می‌یابد.

کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK بوراکای

فیلتر Full HD کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3

با پیشرفت‌های روز افزون فناوری، دیگر کولرها تنها انجام تبرید را برعهده ندارند، بلکه با گسترش قابلیت‌ها به تصفیه کنندگی هوای محیط نیز می‌پردازند. کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK از فیلتر تصفیه کننده هوای Full HD بهره می‌برد. این نوع از فیلتر با چگالی بالایی که دارد، فیلتراسیون محیط را تا 60 درصد به صورت کاملا بهداشتی انجام می‌دهد. فیلتر به کار رفته در کولر گازی سامسونگ بوراکای، قابل شست و شو است، این فیلتر هوای ورودی را قبل از رفتن به کمپرسور از خود عبور داده و به میزان قابل توجهی باکتری‌ها و ویروس‌ها و میکروب‌ها یا هر نوع آلاینده دیگری که موجب بیماری و علائم آلرژیک شود را از هوا حذف کرده و هوایی پاکیزه و سالم را در محیط به جریان درمی‌آورد. این دستگاه قابلیت تمیز کردن خودکار پنل داخلی را داشته که تنها با زدن یک دکمه از ریموت کنترل انجام می‌شود.

 

گردش چهار جهته باد در محیط

برای کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK از پره‌های ضد فرسایش و مقاوم در یونیت داخلی استفاده شده، که قابلیت پخش جریان باد تولید شده در محیط را دارند. این پره‌ها با توان و قدرت بسیاری که دارند باد سرد یا گرم تولید شده را در هر چهار جهت محیط انتشار می‌دهند و به این طریق همه جای محیط و نقطه به نقطه آن را به تعادل دمایی مطلوب می‌رسانند. قدرت پرتاب باد توسط این پره‌ها بسته به ظرفیت کولر گازی متفاوت است. پره‌های کولر گازی بوراکای سامسونگ به میزان 10 متر دورتر باد را پرتاب می‌دهند. ظرفیت 18000 این محصول قدرت پرتاب تا 15 متر دورتر را داشته و ظرفیت 24000 این مدل از کولر گازی سامسونگ توان پرتاب باد تا 20 متر دورتر از دستگاه دارد. به این سبب همه جای محیط به یک اندازه و به طور یکنواخت از دمای مطلوب بهره می‌برد.

 

کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 و برخورداری از فین‌های ضد زنگ و ضد فرسایش

در صورتی که قسمت رادیات و فین‌ها دچار زنگ زدگی شوند، به علت فراهم آمدن شرایط برای رشد باکتری‌ها، مبدل حرارتی آسیب دیده و عمر آن کم می‌شود. در کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK با به کارگیری پوشش‌های مناسب روی لوله‌ها و پره‌های کندانسور از بروز فرسایش و زنگ زدگی جلوگیری به عمل می‌آید. با انجام این کار علاوه بر افزایش طول عمر کندانسور، عمر کولر گازی بوراکای سامسونگ نیز افزایش یافته و عملکرد بالاتری خواهد داشت.

 

حالت خواب عمیق

کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK از حالت خواب راحت پشتیبانی می‌کند. این حالت دستگاه بوسیله دکمه تعبیه شده روی ریموت کنترل فعال می‌شود. در صورت فعال شدن حالت خواب راحت کولر گازی بوراکای سامسونگ دمای محیط را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که علاوه بر ایجاد شرایط دمایی مطلوب یا خواب کاربر، با همکاری سیستم کنترل دما و تنظیم خودکار رطوبت، در مصرف انرژی به میزان 36 درصد صرفه جویی شود.

کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK

ویژگی‌های کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK

قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته در کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK به کار رفته است. به همین سبب نسبت به سایر مدل‌های هم رده در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد. کولر گازی بوراکای سامسونگ با بهره گیری از گاز مبرد R410A، که به موجب سالم بودن و عدم آسیب رسانی به محیط زیست به گاز سبز معروف است، قدرت زیادی در فرایندهای سرمایشی و گرمایشی دارد، گاز مبرد R410A به غیر از سرعت بخشیدن، سیکل‌های دستگاه به علت سبک بودن به کمپرسور آسیب نمی‌رساند و یکی از عوامل افزایش عمر مفید کمپرسور می‌باشد.

ظاهر زیبا و مدرن این محصول جلوه زیبایی به محیط می‌دهد. این کالا از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده که به وسیله لوله‌های مسی و آلومینیومی ضد زنگ به هم متصل می‌شوند. هر دوی این یونیت‌ها از مواد اولیه مرغوب و مقاوم ساخته شده‌اند و به این دلیل دچار فرساشی نمی‌شوند. صفحه نمایش لمسی برای نشان دادن دما و زمان روی پنل داخلی تعبیه شده است و توسط ریموت کنترل بی‌نقص اعمال مدیریت می‌شود.

 

جمع بندی

اگر به دنبال خریدی عالی هستید که سال‌های زیاد شما را از هر محصول دیگری بی‌نیاز سازد، ما کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK را به شما معرفی می‌کنم. این محصول بی‌نظیر از کمپانی سامسونگ به کمپرسور روتاری تروپیکال مجهز شده که از فناوری اینورتر بهره می‌برد. کمپرسور روتاری تروپیکال جزو موتورهای سنگینی است که برای کار در نواحی آب و هوایی T3 یا همان مناطقی با آب و هوای گرم و حاره‌ای تولید شده است. این کمپرسور به موجب عدم استفلاک داخلی و استفاده از قطعات کمتر، به صورت بی‌صدا کار می‌کند و محیطی آرام را به وجود می‌آورد.

این کمپرسور خود از قدرت زیادی بهره می‌برد، اما به لطف تجهیز آن به قابلیت تروپیکال  انرژی بیشتری پیدا کرده و نیروی که صرف انجام فعالیت‌های سرمایشی و گرمایشی می‌کند، دو چندان می‎شود.این محصول با چند ظرفیت 12000 و 18000 و 24000 موجود است که می‌توان در هر محیطی چه بزرگ و چه کوچک از آن‌ها استفاده کرد.

 

سخن پایانی

ظاهر بسیار زیبا و مناسب کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK در کنار کارآمدی بالا در انجام عملکردهای سرد سازی و گرم سازی، این محصول را کالایی ایده‌آل برای خانه شما نشان می‌دهد. کندانسور ضد زنگ و ضد فرسایش این محصول همراه با کمپرسور قدرتمند که از طول عمر زیادی برخوردار است، کارایی و راندمان دستگاه را افزایش می‌دهند. پره‌های قدرتمند در پرتاب باد و حالت‌های کارآمد دستگاه برای انجام فعالیت‌های سرمایشی و گرمایشی از پوینت‌های مثبت این محصول می‌باشند. فیلتراسیون قوی و قابلیت تمیز کردن خودکار یونیت، بر مزیت‌های دستگاه می‌افزاید. با توجه به همه این موارد محصول یاد شده گزینه مناسب برای انتخاب و خرید شما می‌باشد. این محصول عالی را به صورت اورجینال می‌توانید از سایت بانه ویترین خریداری فرمایید.

  • کمپرسور قدرتمند
  • ارائه هوای دوگانه
  • گاز مبرد R410A
  • کمپرسور روتاری
  • اینورتر ندارد
ظاهر
کارایی
ارائه هوا
قدرت کمپرسور
هوشمندسازی

توضیحات تکمیلی

مشخصات کلی
  • نوع دیواری
  • اينورتر
  • نوع گاز (مبرد) R410A
مشخصات فني
  • نوع برق مصرفي تک فاز
  • ميزان پرتاب باد 15 متر
  • رده انرژي A
  • عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • تعداد کمپرسور 1
  • مدل چرخش و نوسان هوا 4 طرفه
  • ريموت کنترل
  • فيلتر
  • توضيحات فيلتر فیلتر گرد و غبار _ فیلتر ضد باکتری
  • نوع کمپرسور روتاری
مشخصات پنل داخلي
  • تعداد پنل تک پنل
  • نشانگر روي پنل
مشخصات يونيت خارجي
  • جنس فولاد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی سامسونگ سری Boracay T3 مدل ARTQHQGWK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین اصالت کالاتضمین اصالت کالا
۷ روز ضمانت بازگشت۷ روز ضمانت بازگشت
پرداخت در محلپرداخت در محل
پشتیبانی ۲۴ ساعتهپشتیبانی ۲۴ ساعته
تحویل اکسپرستحویل اکسپرس