• مشاوره صحیح
  • قیمت مناسب
  • اصالت کالا
  • بانه ویترین
تکنولوژی‌ نوین در فرتوکارهای امروزی و تاثیر آن در عملکرد

اجاق های قدیمی با فرهای بزرگ خود، از سال ها پیش در خانه ها حضور داشتند؛ اما با روی کار آمدن گازهای صفحه ای، آن ها کم کم کنار گذاشته شدند. پس از آن، فرهای کوچک و مستقل، وارد بازار گشتند. این فرها نیاز مصرف کنندگان را برای تهیه غذاهایی که پخت آن ها با گازهای صفحه ای مشکل یا غیرممکن بود، برآورده می کنند. دسته ای از این فرهای کوچک، قابلیت قرارگرفتن در طبقه های کابینت را دارند. این نوع از فرها، با نام فرتوکار شناخته می شوند.

duhovka candy fcl 614 6 gh 768x768 1 | بانه ویترین مرجع تخصصی لوازم خانگی

تکنولوژی‌ نوین در فرتوکارهای امروزی

با توسعه روزافزون فناوری های نوین در تمام عرصه ها، فرهای توکار از این تکنولوژی ها، بی بهره نماندند. قابلیت ها و ویژگی های فرهای توکار جدید، به صورت مستقیم روی عملکرد آن ها تاثیر می گذارند؛ اما این تکنولوژی های نوین چه هستند و چه تاثیری بر فرتوکار دارند؟ قبل از پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا با انواع فرتوکار آشنا شویم.

کاربری آسان، با نصب فرتوکار در کابینت

انواع فرتوکار و برندهای معتبر آن

فرتوکار انواع مختلفی دارد. از نظر نوع انرژی مصرفی، فرهای توکار در انواع گازی، برقی و برقی-گازی تولید و ارائه می شوند. دیگر دسته بندی فرهای توکار، فرهای دوقلو یا تکی هستند. همچنین، فرتوکار با گنجایش 25 لیتر تا 70 لیتر، در بازار عرضه می شود. علاوه بر این، فرهای توکار در ابعاد متفاوتی تولید می شوند تا برای تمامی کابینت ها با هر اندازه ای مناسب باشند.

شرکت های متعددی در زمینه تولید فرتوکار فعالیت می کنند؛ اما برای یک خرید فرتوکار مناسب، آشنایی با برندهای معتبر این حوزه، ضروری است. در ادامه به برجسته ترین برندهای تولیدکننده فرتوکار خارجی و داخلی اشاره می کنیم:

  • بوش
  • ویرپول
  • مایدا
  • آلتون
  • کن
  • داتیس
  • بیمکث

انواع فرتوکار و برندهای معتبر آن

فناوری های نوین به کار رفته در فرتوکارهای جدید

با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدید فرهای توکار هوشمند تولید و وارد بازار شدند. ارائه گزینه های مختلف پخت غذا، دوربین های داخلی و درب های لمسی، تنها بخش کوچکی از این فناوری های هستند. حتی برخی از فرها، این امکان را به شما می دهند که در دو دمای متفاوت غذا بپزید. از مهم ترین تکنولوژی های فرتوکارهای امروزی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل از راه دور: یکی از مهم ترین ویژگی های فرتوکارهای نوین که می توان به آن اشاره کرد، قابلیت کنترل از راه دور آن ها است. برخی از فرهای توکار جدید، قابلیت اتصال به وای فای را دارند. شما می توانید با استفاده از برنامه های مخصوص، مانند Google Home یا Alexa فرتوکار خود را از راه دور مدیریت و کنترل کنید. این فرهای نوین، می توانند به صورت صوتی نیز مدیریت شوند.

کنترل از راه دور، یکی از ویژگی های فرتوکارهای نوین

  • دوربین های داخلی: دسته ای از فرهای توکار امروزی، دارای دوربین های داخلی هستند. این دوربین ها، امکان مشاهده غذا را بدون باز کردن درب آن، فراهم می کنند. علاوه بر این، در برخی از مدل ها شما حتی می توانید تصویر مراحل پخت غذای خود را در اختیار داشته باشید.
  • برنامه های خودکار: از زمان و درجه مورد نیاز، برای پخت غذاهای خود اطلاع ندارید؟ دیگر جای نگرانی نیست. برنامه های خودکار فرتوکارهای جدید، دمای مطلوب و حالت پخت مناسب برای انواع پیتزا، کیک و دیگر غذاها را برای شما انتخاب می کنند.
  • قابلیت پرولیتیک: پرولیتیک یا قابلیت خود پاک کنندگی، از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در فرهای توکار است. فرهایی که از این ویژگی برخوردار هستند، به صورت مخصوص لعاب کاری می شوند تا مواد غذایی به آن ها نچسبند. علاوه بر این، پس از اتمام پخت غذا، دمای فر بالا می رود تا مواد غذایی باقی مانده در فر، خاکستر شوند. در نتیجه، پاک کردن آن ها، آسان خواهد بود.
  • مشاهده دستورالعمل پخت: فرتوکارهای امروزی، دستورالعمل غذاهای متفاوت را در اختیار شما قرار می دهند. برخی از این دستورالعمل ها به صورت ویدئو ارائه می شوند. به همین دلیل دیگر نیاز نیست از کتاب های آشپزی یا دستورالعمل های آنلاین استفاده کنید.

البته همه این موارد همچنان درحال پیشرفت هستند. کارخانه ها و شرکت های تولیدکننده فرهای توکار به صورت مداوم، تکنولوژی های خود را به روز می کنند.

کنترل از راه دور، یکی از ویژگی های فرتوکارهای نوین

تاثیر تکنولوژی‌ نوین در فرتوکارهای امروزی و عملکرد آن

توسعه بی وقفه تکنولوژی در زمینه لوازم خانگی، راحتی و آسایش بیشتری را به ارمغان است. برندهای تولیدکننده فرهای توکار، با استفاده از فناوری های نوین، عملکرد فرتوکارهای خود را بهبود دادند. برای مثال؛ فرتوکارهای هوشمند، قابلیت کنترل از راه دور را دارند. این ویژگی، به صورت مستقیم روی عملکرد آنها، تاثیر مثبت می گذارد. شما می توانید از پذیرایی، اتاق خواب و حیاط، آشپزخانه خود را مدیریت کنید. زمانی که برای خرید یا کار از خانه خارج می شوید، می توانید پخت غذای خود را تحت کنترل بگیرید.

علاوه بر قابلیت کنترل از راه دور، وجود برنامه های متنوع پخت غذا در فرتوکارهای امروزی، آشپزی را آسان می کند. فرهای توکار، با برخورداری از برنامه های سرخ کردن، سوخاری کردن، پختن و گرم کردن به صورت یک جا، عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش می گذارند. آن ها می توانند در زمان نیاز، رطوبت و تازگی مواد غذایی شما را حفظ کنند و در موقعیتی دیگر، برای تهیه یک غذای سوخاری بی نظیر به شما کمک نمایند.

از طرف دیگر، قابلیت پخت همزمان، این امکان را به شما می دهد که غذا و دسر خود را در مدت زمان یکسان آماده کنید. در زمینه فناوری های فرتوکار، نمی توان قابلیت پرولیتیک را نادیده گرفت. با وجود این تکنولوژی، فر شما به سادگی تمیز می شود. همچنین می توانید، از تاثیر بو و مزه موادغذایی قبلی، بر غذاهایی که می پزید، جلوگیری کنید.

استفاده از سیستم دوربین داخلی به شما این امکان را می دهد که مواد غذایی خود را به سادگی مشاهده کنید. همچنین، فرتوکارهای هوشمند، حرارت را به صورت یکنواخت در تمام فضای فر، پخش می کنند. این ویژگی، از سوختن یا نپختن مواد غذایی جلوگیری می کند.

تاثیر تکنولوژی‌ نوین در فرتوکارهای امروزی و عملکرد آن

تهیه غذای تازه و خانگی، با استفاده از فرتوکارهای هوشمند

تکنولوژی‌ نوین در فرتوکارهای امروزی، می توانند برای داشتن تجربه ای شیرین و به یادماندنی از آشپزی، به ما کمک کنند. البته تهیه فر توکار ارزان با قیمت مناسب، اهمیت بالایی دارد. با خرید از بانه، می توانید هزینه های خود را مدیریت کنید و از خریدی به صرفه لذت ببرید. سایت بانه ویترین، با کمک کارشناسان مجرب، بهترین خدمات مشاوره و امکان خرید کالاهای با کیفیت و مقرون به صرفه را به شما ارائه می دهد.

 لیست قیمت تلویزیون ارزان در بانه

قبل از خواندن ادامه ویژگی های محصول لطفا به نکته کلیدی زیر توجه کنید:

برای اطلاع از قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون مد نظر خودتان، از جدول و لیست زیر می توانید استفاده کنید

هر کدام را که نیاز دارید کلیک کنید، وارد دسته بندی مربوطه خواهید شد.

 تلویزیون ال جی تلویزیون سامسونگ تلویزیون سونی
تلویزیون ال جی 55 اینچ تلویزیون سامسونگ 55 اینچ تلویزیون سونی 65 اینچ
تلویزیون ال جی 49 اینچ تلویزیون 50 اینچ سامسونگ تلویزیون سونی 55 اینچ
تلویزیون ال جی 43 اینچ تلویزیون سامسونگ 49 اینچ تلویزیون سونی 49 اینچ
تلویزیون ال جی 32 اینچ تلویزیون سامسونگ 43 اینچ تلویزیون سونی 43 اینچ
تلویزیون سامسونگ 32 اینچ

لیست برندهای دیگر تلویزیون

بانه ویترین یکی از بزرگترین مرجع های خرید تلویوزیون از بانه، به شما تضمین می دهد کمترین قیمت را ارائه میدهد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربه های مشتریان با استفاده از قهوه ساز های مختلف
تجربه های مشتریان با استفاده از قهوه ساز های مختلف

استفاده از قهوه ساز های مختلف: قهوه یکی از نوشیدنی های مورد علاقه اکثر افراد در سراسر دنیا است. این نوشیدنی خوشمزه و انرژی زا، به روش های متعددی درست می شود و روش دم کردن هر نوع آن متفاوت می باشد. برای این منظور...

استفاده از قهوه ساز در محیط‌های تجاری و دفاتر کار
استفاده از قهوه ساز در محیط‌های تجاری و دفاتر کار

امروزه در دنیا بیشتر مردم از قهوه استفاده می کنند. تعداد بسیار اندکی از مردم می توانند روز خود را بدون یک فنجان قهوه داغ اول صبح شروع کنند. برای گذراندن روز کاری مفید، بسیاری از مردم در طول روز، چندین فنجان قهوه می نوشند....

چگونه قهوه ساز مناسبی برای خانه خود انتخاب کنیم؟
چگونه قهوه ساز مناسبی برای خانه خود انتخاب کنیم؟

انتخاب قهوه ساز مناسب: امروزه قهوه از نوشیدنی های محبوب و پرطرفدار در جهان به شمار می رود. بسیاری از افراد، صبح خود را با نوشیدن قهوه آغاز می کنند و در میانه روز نیز با استفاده از این نوشیدنی انرژی می گیرند. از جمله...

فرتوکار با بهترین امکانات، انتخاب مدل مناسب برای خانه شما    
فرتوکار با بهترین امکانات، انتخاب مدل مناسب برای خانه شما    

فرتوکار با بهترین امکانات: بسیاری از افراد به دلیل محدودیت فضا در آشپزخانه، از خرید برخی از لوازم برقی بزرگ و جاگیر مانند مایکروفر خودداری می کنند. فرهای توکار یکی از جدیدترین محصولات در بازار لوازم خانگی هستند که قابلیت نصب درون کابینت و دیوار...

فرتوکارهای هوش مصنوعی چگونه آینده آشپزی در خانه را تحت تاثیر قرار خواهد داد
فرتوکارهای هوش مصنوعی چگونه آینده آشپزی در خانه را تحت تاثیر قرار خواهد داد

فرهای توکار، از جمله تجهیزات پرکاربرد آشپزخانه محسوب می ‌شوند. شرکت ‌های مختلف، انواع مدل ‌های فر توکار  را تولید و به بازار عرضه می ‌کنند. این نوع دستگاه ها، قابلیت های مختلفی دارند که امکان آشپزی ساده و آسان را برای خانواده ها به...

تفاوت بین قهوه ساز های قوری مانند و اسپرسو
تفاوت بین قهوه ساز های قوری مانند و اسپرسو

تفاوت بین قهوه ساز های قوری مانند و اسپرسو ساز، یکی از سوال های اصلی افراد علاقه مند به قهوه و انواع آن است. اسپرسو سازها همانطور که از نام آن ها مشخص است در تهیه اسپرسو کاربرد دارند. اگر شما هم به این نوشیدنی...

بانه ویترینفروشگاه بانه ویترین جستجو دسته‌بندی محصولات کارشناسان فروش